Bokrecension.se Läs och skriv bokrecensioner

Bokrecension.se - Skall du köpa böcker online? Läs recensionerna först!

OVERVIEW

The web site bokrecension.se presently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have analyzed twenty-six pages inside the web site bokrecension.se and found three hundred and thirty-three websites linking to bokrecension.se.
Pages Crawled
26
Links to this site
333

BOKRECENSION.SE TRAFFIC

The web site bokrecension.se is seeing variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for bokrecension.se

Date Range

1 week
1 month
3 months
This Year
Last Year
All time
Traffic ranking (by month) for bokrecension.se

Date Range

All time
This Year
Last Year
Traffic ranking by day of the week for bokrecension.se

Date Range

All time
This Year
Last Year
Last Month

LINKS TO DOMAIN

Mikael Bedrups Goda Tankar! - En röst som ropar i öknen.

Mikael Bedrups Goda Tankar! En röst som ropar i öknen. NU BYTER JAG BLOGG-ADRESS - Lägg till den NYA adressen NU! JAG HAR BESLUTAT ATT BYTA BLOGG-ADRESS - SE DEN NYA! Anledningen är att jag önskar mig en ny design med flera funktioner, vilket finns i den nya plattformen. Logga nu in på den nya adressen och lägg till den i dina favoriter. Adressen för den nya bloggen. Trött på att skriva och tala om alko-hålet.

Boknyheter Nya aktuella böcker

Tomas Tranströmer får Nobelpriset i litteratur 2011. Den svenska poeten Tomas Tranströmer får 2011 års Nobelpris i litteratur. Han ger oss nytt tillträde till verkligheten , sade Svenska Akademiens ständiga sekreterare Peter Englund vid tillkänagivandet. Vad känner du själv som läser detta? Har du inte läst någonting av Tomas Tranströmer, provläs några kapitel ur hans senaste bok här.

BRUTALT BRA BÖCKER - En bättre sida om du gillar att läsa

En bättre sida om du gillar att läsa. Brutalt Bra Böcker har uppehåll denna terminen - vi hoppas återkomma med full kraft höstterminen 2011. Under tiden rekommenderar vi att man besöker Brutalt Bra Pocket bloggen. I stället, då denna del av projektet snart kommer att braka in i era sinnen med full kraft. När Ninas mamma och Thomas beslutar sig för att flytta ihop skapar detta såklart en del problem, för att uttrycka det snällt! Rånet blir väldigt brutalt och Karim känner .

Provläs böcker - gratis smakprov och recensioner

Här kan du provläsa nya böcker från svenska förlag direkt på din dator. Vårt arkiv innehåller tusentals provläsningsavsnitt som du hittar genom att söka eller bläddra. Var först med det senaste utan att besöka vår hemsida. Prenumerera gratis via e-post, Twitter, Facebook eller RSS-läsare! Vi är stolta över att samarbeta med både stora och små bokförlag. Här är några av våra partners. Den lilla hemligheten av Yara Bamieh.

Thrillers Mysterier

Ian Rankin - Knots and Crosses. Rankin har varit aktiv författare sedan mitten av 80-talet och hunnit med ett flertal böcker om in alkoholiserade och otrevlige, men.

WHAT DOES BOKRECENSION.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bokrecension.se Mobile Screenshot of bokrecension.se Tablet Screenshot of bokrecension.se

BOKRECENSION.SE SERVER

Our parsers revealed that a single root page on bokrecension.se took five thousand nine hundred and sixteen milliseconds to load. We could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider bokrecension.se not secure.
Load time
5.916 secs
SSL
NOT SECURE
Internet Protocol
212.63.205.17

BROWSER IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

We revealed that bokrecension.se is utilizing the Apache/2.2.9 (Unix) PHP/5.2.6 operating system.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following in the web site, "Skriv in del av bokens titel, författare eller hela ISBN-numret." We noticed that the web site also stated " Leta gärna efter böcker bland våra kategorier." It also said " Biologi, zoologi and botanik."

ANALYZE SIMILAR BUSINESSES

Bokrecensioner

Dags för ytterligare en nobelpristagare att bli recencerad. Jag kan lika gärna erkänna direkt att jag aldrig blev riktigt klok på den här boken och därför är det något av en utmaning att skriva om den. Visa partier sögs jag in i rejält medan andra kändes som en utdragen gäspning. Bitvis kändes boken riktigt bra och lovande medan jag bitivs djup ifrågasatte varför Herta Müller fått nobelpriset. Högt och lågt om vart annat alltså. De tråkigare partierna då? .

Alfredshällskolans bokblogg

Den handlar om Hugo som var ute med sina kompisar Johan, Pia och Maria. Som tjuvfiskade i en sjö. Efter en stund hör de ett konstigt ljud. Plötsligt störtar något rakt ner i sjön! Hugo och hans kompisar var nyfikna och tänker dyka till botten av sjön för att hitta vad som hade störtat. Hugo som var smart och väldigt galen! Johan som var väldigt nyfiken på mycket! Pia var tvilling med Maria som också är med i boken, dom vet man inte mycket om.